| Auteur |
Bericht |
|
JB
26 x 2.125
Geregistreerd: ma sep 11, 2006 5:30 am Berichten: 537 Woonplaats: Boxtel
|
 verhuizing JB Special
Er wordt (met name in Zeeland...) aardig over gespeculeerd. Mijn verhuizing. Ik heb een nieuwe woning gevonden, in Wijchen. Mijn shop staat op een laag pitje maar is nog steeds in Boxtel. Gelukkig heeft KPN het na 2 maanden voor elkaar gekregen ook mijn internet te verhuizen dus ook daar verandert niks. Wat wel verandert is dat jullie de twee jaarlijkse cruises vanuit Boxtel moeten gaan missen; geen Carnaval Sucks Cruise dit jaar. Waarschijnlijk gaat mijn zaak dit voorjaar over naar Wijchen maar daar horen jullie tegen die tijd alles van. Het is hier een prachtige omgeving dus reken maar op een paar nieuwe klassiekers, qua cruises. JB
_________________ JB Special
Bike Hot-Rod garage
Be like me, be different.
|
| vr jan 08, 2010 1:56 pm |
|
 |
|
Hayco
24
Geregistreerd: za jul 22, 2006 9:32 am Berichten: 48 Woonplaats: Rotterdam
|
 Re: verhuizing JB Special
Gaaf Johan Weer een andere hoek om te gaan fietsen.... Ben benieuwd....
|
| vr jan 08, 2010 3:21 pm |
|
 |
|
Rensdus
24x2.5
|
Gefeliciteerd!
Dat verdubbeld de afstand vanuit Breda wel meteen zeg....
Maar misschien is het wel een betere treinverbinding dan Boxtel!
_________________ Rock on! \m/
|
| vr jan 08, 2010 4:31 pm |
|
 |
|
Eddo
24x4
Geregistreerd: ma maart 13, 2006 1:50 pm Berichten: 449 Woonplaats: Middelburg / Zeeuwland
|
Citaat: Er wordt (met name in Zeeland...) aardig over gespeculeerd. Mijn verhuizing. Ach, Wij Zeeuwen zijn gewoon heel begaan met onze medemens. Waarschijnlijk gaat je zaak ook over ? Ik begrijp dat er nog geen zekerheid is of je JB Special Bike Hotrod Shop gaat doorstarten? Ik hoop het wel. Het zou een gemis in de bike scene zijn als we jouw shop / creaties moeten missen. Zal dit topic met spanning blijven volgen! 
_________________ Bescheidenheid, mijn grootste deugd
|
| zo jan 10, 2010 11:03 am |
|
 |
|
JB
26 x 2.125
|
Mijn zaak gaat zeker over; waarschijnlijk dit voorjaar. Gaan jullie nog horen.
Bike Hot-Rod garage
|
| ma jan 11, 2010 9:41 am |
|
 |
|
Eddo
24x4
Geregistreerd: ma maart 13, 2006 1:50 pm Berichten: 449 Woonplaats: Middelburg / Zeeuwland
|
Waar ik nou tegenaan loop: Even gekopieerd van Marktplaats: Citaat: Nu te koop tegen dump prijs!!
13 stuks A's Industries number1 frames.
het prototype van dit frame stond in 2007 in top 100 van nederlands beste designs.
Ik stop met de productie van deze frames. Er zijn slechts 15 van deze unieke frames gemaakt en zijn allen genummerd. Met de hand gemaakt in Nederland door mijzelf en een fantastische lasser. Stalen frames TIG gelast met CuSi3 draad (zelfde techniek als in de racerij) om breuken naast de lasnaad te voorkomen. Prijs is €550,- bij aankoop van meerdere frames tegelijk korting mogelijk. Bij aankoop van alle 13 resterende frames totaalprijs van €6500,- Was je van plan een Chopper/Cruiser te bouwen Waarom dan niet gewoon de Mooiste.
Zorg dat je er snel bij bent want deze prijs is absurd laag en er zijn er echt maar 13!!!!! Zegt het voort!! Moet zeggen dat ik niet schrik van dit nieuws... @ JB: Ik zie wel een uitgelezen kans voor je om exclusief verkooppunt te worden van dit merk.. je was er toch helemaal wild van?
_________________ Bescheidenheid, mijn grootste deugd
|
| do maart 04, 2010 10:14 am |
|
 |
|
parintachin
24
Geregistreerd: wo apr 02, 2008 8:04 pm Berichten: 31 Woonplaats: brunssum
|
En Johan, we kunnen dus geen ByeByeBoxtel-cruise verwachten? Even een afscheidje doen en bij Wendy een broeder halen?
_________________ I think therefore I'm confused
Vice-president of CRUIZADOS Dutch Chapter
|
| za maart 13, 2010 9:34 pm |
|
 |
|
JB
26 x 2.125
|
parintachin schreef: En Johan, we kunnen dus geen ByeByeBoxtel-cruise verwachten? Even een afscheidje doen en bij Wendy een broeder halen? Die cruise heb je gemist; dat was de Indian Summer Cruise, afgelopen november. Behalve dat mijn nieuwe site binnenkort on line gaat zit er nog weinig schot in de verhuizing. Het komt er op neer dat ik nog niet heb besloten op welke manier ik de zaak ga voortzetten.
Bike Hot-Rod garage
|
| di apr 20, 2010 12:37 pm |
|
 |
|
Rensdus
24x2.5
|
JB schreef: parintachin schreef: En Johan, we kunnen dus geen ByeByeBoxtel-cruise verwachten? Even een afscheidje doen en bij Wendy een broeder halen? Die cruise heb je gemist; dat was de Indian Summer Cruise, afgelopen november. Behalve dat mijn nieuwe site binnenkort on line gaat zit er nog weinig schot in de verhuizing. Het komt er op neer dat ik nog niet heb besloten op welke manier ik de zaak ga voortzetten. Blijven in Boxtel, blijven in Boxtel! :D
_________________ Rock on! \m/
|
| di apr 20, 2010 11:35 pm |
|
 |
|
JB
26 x 2.125
|
Ik woon al 5 mnd in Wijchen.